Sila Klik Nuffnang

Friday 3 August 2012

Restoran Ali Maju Beroperasi 24 Jam

Bermula semalam (2 Ogos 2012) sehingga berakhir Ramadhan 1433H ini, Restoran Ali Maju di Presint 18 akan beroperasi selama 24 jam. Kelulusan telah pun diberikan oleh Bahagian Pengurusan Hartanah (BPH) kepada pengusaha restoran tersebut dengan sokongan bertulis daripada Surau Wahbah Al-Zuhaily bagi memberikan peluang penduduk mendapatkan juadah sahur dengan kadar segera.

Antara lain tujuan Surau Wahbah Al-Zuhaily menyokong operasi selepas jam 12.00 malam itu adalah bagi memastikan Program Qiamulail yang dianjurkan pihak surau dapat menyediakan sahur kepada ahli jemaah. Restoran Ali Maju merupakan access yang paling mudah, dekat dan cepat bagi Surau Wahbah Al-Zuhaily dalam memastikan sebarang program yang dianjurkan dapat berjalan dengan lancar.


Pihak Surau Wahbah Al-Zuhaily amat mengalu-alukan pengorasian Restoran Ali Maju pada waktu bersahur sepanjang Ramadhan ini. Semoga penduduk di Presint 18 dan sekitar Putrajaya yang lain dapat memanfaatkan peluang bersahur yang disediakan oleh restoran ini. Terima kasih juga kepada semua pihak yang terlibat dalam melancarkan segala urusan serta membolehkan program di Surau Wahbah Al-Zuhaily dilaksanakan dengan jayanya.

No comments:

Post a Comment