Sila Klik Nuffnang

Monday 2 July 2012

Alhamdulillah..Semuanya Rezeki Dari Allah

Setinggi-tinggi syukur ke hadrat Allah di atas kekuasaannya di atas limpahan rezeki kepada Surau Wahbah Al-Zuhaily bagi menyambut kedatangan bulan Ramadhan Al-Mubarak. Sepanjang seminggu pusingan pertama kutipan dana Ramadhan dijalankan, Allah SWT telah membuka pintu rezeki yang baik kepada surau. Rahmat Allah yang tidak terhingga ini dicurahkan kepada penghuni blok E, F, G & H yang sudi menghulurkan dana yang besar bagi program pengimarahan Ramadhan nanti.

Berikut adalah statistik kutipan dana yang diterima minggu lalu:

Blok E : RM 1,480.00
Blok F : RM 1,895.00
Blok G : RM 2,175.00
Blok H : RM 1,880.00
Jumlah : RM 6,980.00

Diharap pusingan kedua kutipan yang akan dimulakan hari ini membabitkan 4 lagi blok turut akan mendapat sumbangan yang baik daripada para penduduk. Hari ini kutipan akan bermula di blok D, diikuti blok C pada keesokkan harinya sehinggalah kepada blok A pada hari terakhir iaitu hari Khamis. Semoga segala usaha murni ini akan sentiasa dibantu oleh Allah demi tujuan pengimarahan rumah-Nya.

Terima kasih juga diucapkan kepada semua yang sudi menghulur sumbangan. Mudah-mudahan Allah akan mempermudahkan rezeki kita semua dari suatu tahap ke tahap yang lebih baik. Amin ya Rabb A'lamin.

No comments:

Post a Comment