Sila Klik Nuffnang

Wednesday 14 March 2012

Telah Tag Pada Google Maps

Makluman kepada semua penduduk sekitar Putrajaya atau kawasan-kawasan luar..

Lokasi Surau Wahbah Al-Zuhaily telah pun berada dalam radar google maps sejak seminggu yang lalu. Pihak pengurusan telah pun berjaya untuk tag lokasi surau di dalam google untuk carian kedudukan berpandukan map/peta yang disediakan oleh google. Lihat di bawah. Tag yang berhuruf 'A' tersebut betul-betul ditandakan pada premis Surau Wahbah Al-Zuhaily.

 (Klik gambar untuk paparan lebih jelas)

Untuk mencari peta surau ini, adalah dinasihatkan supaya anda menaip di ruangan google search dengan nama 'SURAU WAHBAH AL-ZUHAILY'. Pastikan huruf terakhir adalah 'Y' bukannya 'I' seperti mana kebanyakan ejaan di dalam internet. InsyaAllah admin google maps akan memaparkan kepada anda lokasi Surau Wahbah Al-Zuhaily dengan tepat.

Sekiranya anda memerlukan direction ke lokasi juga, anda boleh menaip lokasi anda dan juga lokasi kami iaitu 'SURAU WAHBAH AL-ZUHAILY' pada ruangan to and from pada google maps. Arah perjalanan akan dipaparkan oleh admin google kepada anda. Contoh adalah seperti di bawah.

(Klik gambar untuk paparan lebih jelas)

Kini ia lebih mudah untuk semua yang berminat hadir ke sebarang aktiviti dan program yang dianjurkan oleh pihak Surau Wahbah Al-Zuhaily. Marilah mengimarahkan rumah Allah..

No comments:

Post a Comment