Sila Klik Nuffnang

Monday 9 July 2012

Ceramah Khas: Diambang Ramadhan

Sempena bulan Ramadhan yang akan tiba ini, Surau Wahbah Al-Zuhaily akan mengadakan satu program ceramah khas diambang Ramadhan pada tarikh, masa dan tempat seperti berikut:

Ceramah yang bertajuk "Sudikah Ramadhan Menemui Kita" ini, akan disampaikan oleh Ustaz Mohd Sukki bin Othman iaitu seorang pensyarah kanan di Universiti Putra Malaysia (UPM). Beliau juga merupakan antara penceramah yang sering dilihat di kaca televisyen bagi program-program dakwah seperti program Tanyalah Ustaz dan Halaqah (TV9), Al-Kuliyyah (TV3), Anda Musykil (TV1) serta beberapa lagi program di TV Al-Hijrah, Astro dan Bernama selain kerap tampil di slot-slot radio IKIM.fm.
Bagi yang telah mengenali beliau, pasti anda akan menunggu kehadirannya di Surau Wahbah Al-Zuhaily nanti. Teknik penyampaian yang mudah diikuti dan 'sempoi' sudah tentu akan menarik minat pendengar terutamanya golongan muda. Selingan lawak jenakanya juga tidak kurang hebat hingga mampu memberi kesegaran kepada para hadirin.

Sekiranya anda belum pernah mengikutinya, jangan lepaskan peluang untuk bersama dalam program itu nanti. Selain kita menimba ilmu di dalam majlis penuh keberkatan ini, kita juga berkesempatan untuk charge diri sebelum ketibaan Ramadhan. Selain itu, pasti sesi bersama masyarakat dan bergaul di kalangan penduduk amat dinanti-nantikan. Bersamalah kita mengimarahkan majlis ilmu ini.

No comments:

Post a Comment