Sila Klik Nuffnang

Monday 1 October 2012

Jom Pegi Kuliah..!!

Rasanya dah terlalu lama tidak mempromosikan sebarang program ilmu yang dianjurkan di Surau Wahbah Al-Zuhaily melalui blog ini. Terlalu banyak keterbatasan sebagai seorang hamba yang lemah sehingga tidak mampu menyebarkan kepada orang ramai tentang keindahan berada di dalam majlis ilmu.

InsyaAllah.. Bermula pada hari ini, Surau Wahbah Al-Zuhaily akan kembali menghidupkan malam-malamnya dengan pengisian majlis ilmu iaitu kuliah maghrib serta program-program lain yang diatur secara berjadual. Kuliah muslimat juga akan kembali menemui para wanita-wanita solehah pada minggu ini selain kelas Al-Quran dewasa serta program riadah. Jadual lengkap program sepanjang Oktober 2012 adalah seperti di bawah.

Sila klik pada gambar untuk simpanan dan paparan yang lebih jelas.

Marilah sama-sama kita berdoa agar kita diberikan kesempatan oleh Allah untuk hadir di dalam majlis-majlis ilmu dan program yang mendekatkan kita kepada rumah Allah ini. Jika diberikan keizinan oleh Allah juga, pihak Surau akan menganjurkan beberapa lagi siri program kemasyarakatan pada bulan ini serta ceramah khas bulanan untuk santapan rohani seluruh penduduk Presint 18 khususnya Fasa R12.

Kerinduan terhadap suasana pengajian seperti ini amat mendalam.

Ayuh...jom sama-sama kita pergi kuliah yer..insyaAllah rahmat Allah sentiasa bersama kita.

No comments:

Post a Comment