Sila Klik Nuffnang

Wednesday 24 October 2012

Jemputan Ke Kenduri AidilAdha

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang
 
Alhamdulillah..Segala perancangan yang diatur selama ini menampakkan tanda-tanda positif bahawa satu program ibadah korban akan dilaksanakan juga di komuniti Presint 18. Program ini adalah anjuran Surau Wahbah Al-Zuhaily dengan kerjasama penuh daripada Kawasan Rukun Tetangga (KRT) Presint 18 Fasa R12.
 
Sehubungan dengan itu, kami sebagai penganjur program ini berbesar hati menjemput semua penduduk di Presint 18 Fasa R12, R13, R8, R4 dan seluruh penduduk sekitar untuk sama-sama ke majlis jamuan Kenduri AidilAdha yang akan diadakan pada ketetapan seperti poster di bawah.

Klik untuk paparan lebih jelas


Pelbagai hidangan menarik disediakan pada majlis kenduri AidilAdha ini seperti kambing golek, daging goreng kicap, sup tulang dan juadah-juadah sampingan. InsyaAllah program ini akan bermula selepas solat maghrib pada 28 Oktober 2012.
 
Selain itu, pengagihan daging korban juga akan diadakan di perkarangan surau hasil daripada ibadah korban yang dilaksanakan di sebelah pagi. Satu forum agama khas sempena AidilAdha juga akan disampaikan oleh panel-panel hebat dari Putrajaya.
 
Bagi sesiapa yang berkelapangan juga, anda dijemput untuk turut serta di dalam gotong-royong penyembelihan dan melapah binatang korban serta memasak untuk persediaan jamuan kenduri itu nanti. Khidmat bakti anda secara sukarela ini amatlah dihargai dan mudah-mudahan ianya juga dikira sebagai satu ibadah di sisi Allah. InsyaAllah..

No comments:

Post a Comment