Sila Klik Nuffnang

Wednesday 30 January 2013

Gotong Royong Kebersihan Surau

Assalamualaikum wbt.

Adalah dimaklumkan, pihak Surau Wahbah Al-Zuhaily akan mengadakan program gotong royong kebersihan Surau bersempena dengan persiapan melaksanakan Program Ceramah Perdana Maulidur Rasul 1434H nanti.

Oleh yang demikian, pihak Surau mengalu-alukan seluruh penduduk, ahli jemaah, muslimin dan muslimat untuk sama-sama berganding bahu membantu kerja-kerja kebesihan dan keceriaan rumah Allah ini. Gotong royong tersebut akan diadakan pada tarikh seperti mana berikut:

Sila klik pada gambar untuk paparan lebih jelas.

Gotong royong ini akan memfokuskan soal kebersihan dan keceriaan Surau Wahbah Al-Zuhaily di dalam dan luar kawasan bagi keselesaan para jemaah terutamanya menjelang 'program besar' yang bakal diadakan pada 7 Februari nanti.

Berkenaan gotong royong ini, pihak Surau juga berharap agar penduduk yang hadir sudi untuk membawa bersama peralatan dan kelengkapan untuk tujuan pembersihan yang mana bersesuaian dengan keadaan di Surau ini. Keprihatinan para penduduk amatlah dihargai oleh seluruh warga kerja Surau Wahbah Al-Zuhaily.

Sumbangan juadah juga dialu-alukan ketika program gotong royong ini. Sila berhubung dengan mana-mana AJK untuk tujuan sumbangan tersebut. Bersamalah kita menjayakannya.

No comments:

Post a Comment