Sila Klik Nuffnang

Tuesday 26 June 2012

Wa Caya Sama Lu..!!

Rock sangat ke tajuk ni..? Sekali sekala rock takpe kot.. "Wa Caya Sama Lu..". Itu adalah reaksi paling tepat untuk dikatakan kepada seluruh warga penghuni Blok H, Presint 18 Fasa R12, Putrajaya ini. Anda cukup sporting dan sangat berani untuk memecah rekod 3 tahun kutipan dana Ramadhan Surau Wahbah Al-Zuhaily.

Tabik Spring untuk penghuni Blok H

Kutipan dana Ramadhan hari pertama semalam yang dimulakan di Blok H mencatat kutipan tertinggi dalam tempoh 3 tahun bagi 1 blok iaitu sebanyak RM 1,880.00 jauh meninggalkan rekod kutipan tertinggi tahun lalu iaitu RM 1,400.00. Rekod tertinggi itu juga adalah dipegang oleh penghuni blok H. Hasil sumbangan tuan/puan penduduk yang amat mulia hati itu, memberi suntikan ekonomi yang cukup baik untuk pelaksanaan aktiviti dan program surau sepanjang Ramadhan nanti.

Pihak Surau Wahbah Al-Zuhaily amat berterima kasih dengan kerjasama yang diberikan oleh penghuni blok H termasuklah penghuni yang sudi untuk mengemaskini maklumat penduduk hasil daripada usaha jawatankuasa KRT yang turut serta dalam program semalam. Dimaklumkan lebih 20 rekod baru penghuni blok H dapat dikemaskini. Tahniah kepada semua pihak yang terlibat terutamanya penghuni blok H yang mungkin akan menjadi pemangkin amalan infaq di blok-blok lain.

Kepada penghuni blok G, insyaAllah malam ini kami akan meneruskan program kutipan dana ini di blok anda. Kerjasama penuh daripada semua penghuni amatlah diharapkan. Semoga infaq di jalan Allah ini akan menjadi saham terbaik kita sebagai hamba-Nya.

No comments:

Post a Comment