Sila Klik Nuffnang

Monday 25 June 2012

PERHATIAN: Kutipan Dana Ramadhan

Perhatian kepada seluruh penduduk Presint 18 Fasa R12, Surau Wahbah Al-Zuhaily akan mengadakan kutipan dana Ramadhan 1433H dari rumah ke rumah bermula pada hari ini (25 Jun 2012) mulai jam 8.00 - 10.30 malam. Notis dan jadual berkenaan kutipan rumah ke rumah ini juga telah dikeluarkan dan ditampal di blok-blok terlibat. Sila rujuk jadual di bawah.

Jadual Kutipan Dana Ramadhan 1433H

Untuk makluman semua, kutipan dana ini dijalankan seperti mana juga tahun-tahun sebelumnya untuk memastikan Surau Wahbah Al-Zuhaily dapat beroperasi dengan baik sepanjang sambutan Ramadhan nanti. Antara kos yang perlu ditanggung ialah jamuan moreh, bayaran imam/bilal bertugas, program-program kuliah dan taddarus Al-Quran. InsyaAllah jika kutipan memberansangkan, pihak surau juga akan mengadakan program berbuka puasa seperti mana yang diadakan pada tahun-tahun sebelumnya.

Pihak Surau Wahbah Al-Zuhaily memohon semua penghuni untuk memberi kerjasama penuh dalam menghulurkan dana kepada surau. Amaun kutipan tetap yang diwartakan ialah sebanyak RM10.00 bagi setiap rumah/keluarga. Sumbangan tambahan amatlah dialu-alukan. Semoga infaq yang diberikan kepada rumah Allah ini akan menghasilkan tuaian yang terbaik pada Ramadhan tahun ini. Setiap amalan sedekah pasti akan mendapat ganjaran terbaik daripada Allah.

Makluman: Program rumah ke rumah ini juga akan disertai oleh Ahli Jawatankuasa Kawasan Rukun Tetangga (KRT) bagi tujuan pengemaskinian maklumat penghuni di Presint 18 Fasa R12. Semua penghuni diharap dapat memberi kerjasama yang baik kepada jawatankuasa yang melaksanakan tugas-tugas mereka.

Makluman tambahan: Orang ramai juga boleh menderma kepada Surau Wahbah Al-Zuhaily melalui sumbangan terus ke akuan Maybank Islamic 5-6601-0555-380.

No comments:

Post a Comment