Sila Klik Nuffnang

Saturday 19 May 2012

Promosi Majalah Solusi

Terima kasih kepada salah seorang ahli yang sudi mempromosikan majalah Solusi di wall group facebook Surau Wahbah Al-Zuhaily. Katanya majalah Solusi bilangan 44 bertajuk "Amar Makruf Nahi Mungkar" akan berada di pasaran tidak lama lagi. Mungkin ramai yang mempunyai minat sama seperti penulis bagi mendapatkan majalah solusi setiap keluaran.

Nampak ada sedikit kelainan pada paparan hadapan solusi bil.44

Penulis sendiri antara yang teruja bila mengetahui terdapat keluaran baru majalah solusi ini. Majalah solusi merupakan pilihan pertama bahan bacaan yang pasti akan dimiliki. Pengisiannya yang mantap hasil nukilan penulis-penulis hebat terutamanya ketua editor Al-Fadhil Ustaz Pahrol Mohd Juoi memang menggamit minat seseorang untuk membacanya. Tidak ketinggalan beberapa tokoh ilmuwan lain seperti Ustaz Dr. Zahazan Mohammad, Ustaz Syed Norhisyam, Ustaz Mohd Nidzam Abd Kadir dan ramai lagi yang menyumbang perkongsian ilmu yang sangat berharga kepada setiap pembaca.

Teruskan mempromosi majalah-majalah hebat seperti ini termasuklah Al-Ustaz, Anis, Al-Islam, Gen-Q dan apa sahaja bahan bacaan ke arah membentuk bangsa melayu yang penuh dengan ilmu Allah. Sekiranya anda berminat sila ke Facebook Surau Wahbah Al-Zuhaily dan berhubung dengan salah seorang ahli yang mempromosikan majalah Solusi ini.


P/S: Urusan diskaun sila berhubung dengan pengedar. Penulis biasanya akan ke Galeri Syabab di PKNS Bangi untuk mendapat diskaun sebagai pemegang kad ahli galeri buku tersebut.

No comments:

Post a Comment