Sila Klik Nuffnang

Monday 2 April 2012

Jom Kuliah Sepanjang April 2012

Sepanjang bulan April 2012 ini, pihak Surau Wahbah Al-Zuhaily telah menyediakan pelbagai juadah istimewa untuk dijadikan santapan rohani semua ahli qariah dan jemaah. Jiwa yang sentiasa kelaparan dan dahaga pasti akan menikmati setiap satu hidangan dengan penuh keterujaan. Jiwa-jiwa ini sudah tentunya dipenuhi dengan penuh rahmat daripada Allah S.W.T yang tidak terhingga.

Marilah kita membawa bersama jiwa-jiwa tenang ini menghadiri majlis ilmu sebagai satu pengisian tetap di dalam diari harian kita. Susun aturlah jadual kita sebaik mungkin agar kita tidak menjadi orang-orang yang ketinggalan dalam menuntut sesuatu ilmu. Jadual kuliah di bawah diharap dapat membantu anda menikmati hari-hari terbaik sepanjang April 2012.

Jom hadiri kuliah dan majlis ilmu..!!!

(Sila klik dan save untuk simpanan peribadi anda)

P/S: Bagi sesiapa yang ingin mendapatkan kitab-kitab pengajian bagi setiap kuliah yang diadakan, sila berhubung dengan mana-mana AJK surau untuk tujuan pembelian. Anda juga boleh menyumbang dengan pembelian melalui pihak surau. Jangan ketinggalan untuk memiliki sumber-sumber ilmu yang bermanfaat ini.


No comments:

Post a Comment