Sila Klik Nuffnang

Friday 20 April 2012

Jiwa Kacau..? Jom Cari Penyelesaiannya

Anda menghadapi masalah jiwa yang kacau..? Atau anda selalu berhadapan ketidakpastian dalam membuat sesuatu keputusan..? Masih mencari-cari kehidupan sebenar? Atau mungkin juga jiwa anda bergelojak tanpa diketahui punca dan sebabnya..? Mari kita periksa sama ada kita benar-benar sedang menghadapi kekecauan jiwa atau jiwa kita sebenarnya kosong..

Masjid Tuanku Mizan Zainal Abidin (Masjid Besi) dan Nisa' Putrajaya sekali lagi menganjurkan program ilmiah khas untuk para wanita dalam mengupas isu-isu yang sering dihadapi oleh muslimah masa kini. Surau Wahbah Al-Zuhaily mengalu-alukan para wanita yang menyatakan syahadah kepada Allah dan Rasul-Nya untuk sama-sama hadir ke program tersebut. Jiwa-jiwa yang kacau pasti akan ditenangi dengan ayat-ayat Allah.


Terlalu jauh untuk anda ke Masjid Tuanku Mizan..? Tiada kenderaan? Terkejar-kejar dengan urusan harian rumahtangga..? Jangan risau kerana pastinya alasan-alasan itu membuatkan jiwa anda kacau. Mudah sahaja jawapannya. Surau Wahbah Al-Zuhaily juga mengadakan program ilmiah khas buat jiwa-jiwa wanita muslimah, pada tarikh dan masa yang sama. Hadirkan diri anda jika ingin memastikan jiwa anda sentiasa segar dan jauh dari segala kekacauan pancaroba dunia. Jom ke kuliah..!!!

Kuliah Muslimat di Surau Wahbah Al-Zuhaily


No comments:

Post a Comment