Sila Klik Nuffnang

Thursday 31 January 2013

CERAMAH PERDANA MAULIDUR RASUL 1434H

Surau Wahbah Al-Zuhaily dengan penuh takzimnya menjemput seluruh muslimin dan muslimat ke Program Ceramah Perdana Maulidur Rasul 1434H seperti mana ketetapan berikut:

Tarikh
7 Februari 2013 (Khamis)
Bersamaan 26 Rabiul Awal 1434H

Masa
7.30 malam (Selepas maghrib)

Tempat
Surau Wahbah Al-Zuhaily
Presint 18 Fasa R12, Putrajaya

Penceramah
Y.Bhg. Dato' Ustaz Haji Ismail bin Kamus


Pihak Surau Wahbah Al-Zuhaily juga menyeru kepada semua untuk turut membuat hebahan kepada saudara-mara, sahabat handai, jiran tetangga serta seluruh muslimin dan muslimat berkenaan program ini. Anda boleh sahaja untuk mengambil gambar poster ini untuk dicetak dan diedarkan atau membuat hebahan melalui Facebook, Blog serta apa-apa sahaja kemudahan media baru yang anda miliki. Pautan ke blog rasmi Surau Wahbah Al-Zuhaily ini juga amat dialu-alukan.

Semoga program ceramah ini dapat disebar luaskan oleh seluruh masyarakat di Putrajaya seterusnya mereka dapat hadir ke majlis ilmu yang cukup bermanfaat ini. Kerjasama semua untuk mempromosi program ceramah Maulidur Rasul ini insyaAllah akan meningkatkan rasa kecintaan terhadap junjungan besar Nabi Muhammad SAW.

1 comment:

  1. Semoga Program ini mendapat keredhaan Ilahi Teruskan perjuangan. Nak minta tolong tuan link kan blog kita juga kat blog tuan

    http://suraualmukhlisinputrajaya.blogspot.com/

    Terima kasih tuan...

    ReplyDelete