Sila Klik Nuffnang

Saturday 21 January 2012

MUQADDIMAH

Dengan nama Allah Yang Maha Mengetahui setiap hajat hamba-Nya..

Alhamdulillah.. Segala puji dan syukur dipanjatkan ke hadrat Allah di atas kesempatan yang diberikan untuk memulakan penulisan ke atas blog Surau Wahbah al-Zuhaily, Presint 18, Putrajaya ini. Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad SAW yang membawa ajaran Islam ke serata dunia. Mudah-mudahan kita dijadikan salah seorang daripada penyambung cetusan dakwah ini.

Sebagai pemulaan penulisan blog ini, ingin saya maklumkan kepada semua pembaca, bahawa blog ini hanyalah sebuah blog yang dicipta khas untuk sebarang posting berkenaan aktiviti Surau Wahbah Al-Zuhaily, program-program agama dan kemasyarakatan, penulisan-penulisan agama (insyaAllah daripada ilmuwan-ilmuwan Islam yang layak) dan permasalahan atau isu-isu semasa berkaitan agama yang boleh memberi manfaat kepada semua. Blog ini tidak akan menulis sebarang posting berkaitan politik, isu-isu perkauman dan agama, update program-program hiburan (kecuali hiburan altenatif), cerita-cerita sensasi yang tiada manfaat ilmiah serta jauh sekali posting yang membawa kepada pemesongan aqidah. Mudah-mudahan hasrat ini tercapai dan tujuan sebenar blog ini tidak lari daripada jalan meraih syafaat Allah dan Rasul-Nya.

Kepada semua yang sudi menyinggah dan membaca penulisan di dalam blog ini nanti, doakanlah yang terbaik untuk blog ini dan khusus kepada pembangunan Surau Wahbah Al-Zuhaily. Kalian adalah yang terbaik untuk menjadikan isi kandungan blog ini indah dan sempurna. Jazakallah.

No comments:

Post a Comment