Sila Klik Nuffnang

Friday 7 June 2013

Kembali Bersua di Laman Rasmi SWAZ

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani..

Segala puji bagi Allah yang mencipta langit dan bumi untuk kita sama-sama menjadi penghuni yang bersyukur. Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad SAW. Semoga syafaatnya akan diraih oleh umatnya yang patuh dan beriman.

Berat rasanya jemari untuk kembali menghidupkan laman rasmi Surau Wahbah Al-Zuhaily ini yang terhenti sejak beberapa bulan yang lalu. Kesukaran mendapatkan access untuk menulis entry terbaru surau sedikit mengganggu kesempurnaan laman blog ini. Penulis sendiri banyak terkesan ekoran daripada perpindahan tempat kerja kira-kira 2 bulan yang lalu. Banyak masa dihabiskan semata-mata untuk menyesuaikan diri dengan suasana dan selok belok tempat kerja baru.

Namun begitu, penulis amat yakin bahawa setiap kerja untuk mengimarahkan rumah Allah ini pasti akan diberi jalan serta kemudahan. Maka hari ini digagahkan juga diri ini untuk kembali berinteraksi di laman maya. InsyaAllah penulis akan cuba sedaya upaya untuk membawa berita, cerita, pengajaran dan makluman berkenaan apa jua aktiviti Surau Wahbah Al-Zuhaily kepada seluruh pembaca setia blog ini.

Doa sahabat-sahabat juga amat diperlukan bagi memastikan blog ini kekal beroperasi sebagai salah satu penyumbang informasi berguna untuk semua. Semoga kita semua sentiasa di dalam redha Allah dan Rasul-Nya.


P/S: Surau Wahbah Al-Zuhaily akan melaksanakan Mesyuarat Agung Tahunan (AGM) kali ke-3 pada 15 Jun 2013 bermula jam 9.00 pagi. Diharap semua penduduk di Presint 18 Fasa R12 dapat turut hadir.

1 comment:

  1. Inshaallah bersama kita jayakan program ini demi mengimarahkan lagi rumah allah...

    ReplyDelete