Sila Klik Nuffnang

Wednesday 26 June 2013

Kutipan Dana Ramadhan 1434H / 2013

Makluman kepada seluruh penduduk Presint 18 Fasa R12, pihak jawatankuasa Surau Wahbah Al-Zuhaily (SWAZ) telah memutuskan untuk terus melaksanakan aktiviti kutipan dana Ramadhan dari rumah ke rumah seperti mana tahun-tahun sebelumnya.

Pelaksanaan ini adalah bagi menampung kos perbelanjaan Ramadhan yang tinggi seperti penyediaan moreh, program berbuka puasa, qiamulail, taddarus dan sebagainya. Oleh yang demikian, pada tahun ini kutipan dari rumah ke rumah adalah di jadualkan seperti mana berikut:

Untuk makluman juga, AJK SWAZ telah pun memulakan operasinya pada 24 Jun yang lalu di mana hasil daripada kutipan di 2 blok A & B menunjukkan peningkatan daripada tahun sebelumnya. Sejumlah lebih RM3,000 telah berjaya dikutip dari blok ini. Kerjasama daripada penghuni kedua-dua blok juga sangat baik sehingga pihak AJK surau tidak menghadapi banyak masalah disebabkan kebanyakan penghuni sudah sedia maklum berkenaan kutipan dana Ramadhan ini.

InsyaAllah pada malam ini pihak Surau akan meneruskan program kutipan ke Blok C seterusnya ke blok-blok lain mengikut jadual yang telah ditetapkan. Besar harapan kami agar seluruh penduduk Presint 18 Fasa R12 dapat memberi sumbangan terbaik bagi memastikan operasi Surau Wahbah Al-Zuhaily pada Ramadhan kali ini berjalan lancar.

Bagi para pembaca yang tidak tinggal di Presint 18 Fasa R12 yang ingin menyumbang, tuan/puan boleh terus menyumbang melalui akaun di Maybank Islamic 5-6601-0555-380  di atas nama Surau Wahbah Al-Zuhaily.

Semoga infaq yang diberikan ini akan dibalas dengan rezeki yang melimpah ruah daripada Allah SWT. InsyaAllah.. 

No comments:

Post a Comment